Krajem novembra širom Evrope počinje prodaja karavanske verzije nove generacije „opel astre„, koja je kao i „insignija„ ponela prezime „sports turer“. Nova „astra ST“ porasla je na čak 4,7 metara i nudi prtljažnik zapremine 500 litara, koliko i glavni konkurent „golf varijant“. Međutim, „Opelov“ plan je da ponudi više od rivala, ali za manje novca. Tako, recimo, bazna verzija sa 1,4-litarskim benzinskim motorom (100 KS), petostepenim ručnim menjačem i osnovnim paketom opreme „selekšn“ u Nemačkoj košta 18.000 evra. Recimo da je cena „golf varijant 1.4“ sa 80 KS, takođe u Nemačkoj, 18.700 evra. Očekuje se da će „astra sports turer“ u Srbiji biti za nekoliko stotina evra jeftinija nego na najvećem evropskom tržištu. Ljubitelje karavana sigurno će zanimati podatak da se zapremina prtljažnika preklapanjem naslona zadnjih sedišta može povećati na 1.550 litara, kao i da se dobija potpuno ravan pod. „Opelovi“ inženjeri su se potrudili da maksimalno pojednostave korišćenje prtljažnika.
Krajem novembra širom Evrope počinje prodaja karavanske verzije nove generacije „opel astre„, koja je kao i „insignija„ ponela prezime „sports turer“.
Nova „astra ST“ porasla je na čak 4,7 metara i nudi prtljažnik zapremine 500 litara, koliko i glavni konkurent „golf varijant“. Međutim, „Opelov“ plan je da ponudi više od rivala, ali za manje novca.
Tako, recimo, bazna verzija sa 1,4-litarskim benzinskim motorom (100 KS), petostepenim ručnim menjačem i osnovnim paketom opreme „selekšn“ u Nemačkoj košta 18.000 evra. Recimo da je cena „golf varijant 1.4“ sa 80 KS, takođe u Nemačkoj, 18.700 evra. Očekuje se da će „astra sports turer“ u Srbiji biti za nekoliko stotina evra jeftinija nego na najvećem evropskom tržištu.
Ljubitelje karavana sigurno će zanimati podatak da se zapremina prtljažnika preklapanjem naslona zadnjih sedišta može povećati na 1.550 litara, kao i da se dobija potpuno ravan pod. „Opelovi“ inženjeri su se potrudili da maksimalno pojednostave korišćenje prtljažnika. Ponuda pogonskih jedinica je bogata i garantuje da će svi potencijalni kupci pronaći motor po svojoj želji. Od početka naredne godine u verziji sa 1,3-litarskim CDTI motorm (95 KS) biće dostupan i „start-stop“ sistem koji će potrošnju svesti na samo 4,1 litar na 100 kilometara, dok će emisija štetnih gasova biti 109 g/km. Šestostepeni ručni menjač je standard uz 1.4 i 1.6 turbobenzince, kao i dizelaše 1.7 i 2.0 CDTI.